Saturday, February 12, 2011

PadaMu ku Memohon....

Assalamualaikum...
Im very sad today..Early in the morning i have a bad mood...Kenapa perlu marah sebegitu..kalau marah pun kenapa sampai aku di perlakukan sebegini?

Aku seperti tidak percaya pada cinta di alam duniawi...Segalanya fantasi kita...tapi aku terus dalam dunia fantasiku......


Jika kau kekasih (Linda Nanuwil)


Tidakkah kau rasa beban yang aku pikul menyiksa jiwaku kekasih..
Kenapa kau tak pernah merasakan
Dan jika kau kekasih yang menyayangi aku
harus kau mengerti hatiku
itu hanya apa yang ku impikan
bila kah kau akan mengerti

Kata hati merayu aku pergi
meninggalkan dirimu
tapi ku tak terdaya
mengapa kasih harus ku alami..
setelah aku korban segala-galanya
sanggupku harungi  hidup bersama dirimu
meninggalkan semua yang ku cintai

Jika kau kekasih
senangkanlah hidupku jangan biar aku begini
hidupku dalam kerunsingan kasih..

Jika kau kekasih
yang menyayangi aku
harusnya kau
mengerti hatiku
itu hanya apa yang ku impikan
Bilalah kau akan mengerti..




Kadangkala aku terfikir... apakah aku dapat teruskan hidup ini jika keadaan masih tidak berubah...

Kadangkala aku terfikir...sampai bila aku terpaksa mengharungi hidup sebegini?
Kadangkala aku terfikir...apa yang harus ku lakukan?
Kadangkala aku terfikir...inikah balasan dosa-dosa silamku...


Ya Allah aku mohon padamu agar kau lindungi aku  yang lemah ini...



Padamu ku bersujud (Afgan)
Kumenatap dalam kelam..
tiada yang bisa kulihat
selain hanya namaMu ya Allah

Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu  bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakannya
saat kau melimpahkan kurniaMu
dalam sunyi aku bersujud....PadaMu..

Love,
Dian

No comments:

Post a Comment